В пошуках кращого. Звукова карта Focusrite Clarett 8Pre.

focusrite design
Привіт всім! Мене часто запитують про критерії по яких я обираю собі обладнання для продюсування музики, тож я вирішив написати пару слів про свій останній вибір нового аудіо інтерфейсу. За плечима маю роботу з Layla, M-Audio, Apogee, Avid та Presonus.

К. Сухоносов

Отже, для початку, я обміркував яку кількість аналогових “пасочок” мені треба включати одночасно (раджу вам це мати на увазі, шоб не переключати потім шнури з гітари в синтезатор в одному проекті), відкинувши в процесі компактні аудіоінтерфейси типу 2 входи і 2 виходи. Майте на увазі, якшо ви любите використовувати аналог в аранжуванні, як я, вам краще вибрати карту з кількістю входів більше, ніж кількість ваших інструментів, тому що через якийсь час ви обов’язково докупите собі якусь нову клавішу або щось інше і її треба буде кудись увімкнути!

Наступне важливе питання – визначити який тип підключення вам необхідний. В моєму випадку це був thunderbolt. По-перше тому шо в моєму ноуті він є, і по-друге – весь світ каже шо він надшвидкий! Я почав дивитись в різних інтернет виданнях так званий ТОП 10 аудіо інтерфейсів. На мою думку, дуже важливо для моєї роботи мати арсенал не старої і перевіреної техніки, а мати “brand new”. Тим більше, всі старі звукові карти, які б швидкісні вони не були по паспорту, в реалі мають помітну для мене затримку, а це дискомфортно коли ти в творчому натхненні шукаєш риф на сінті або гітарі і чуєш спочатку фізичний удар по клавіші або струні, а через якусь мілі-пілі секунду – звук в моніторі. В ТОП-ах різних видань в принципі фігурують одні і ті самі девайси та виробники! Відрізняються тільки “призові” місця, на яких вони розташовані. Серед всього асортименту своїм червоним кольором та привабливими цінами мені кидалась в очі продукція компанії Focusrite, та коли я “копнув” глибше, виявилось шо в Україні у всіх ларьках продається серія Scarlett з підключенням через USB, хоча компанія ще на NAMM 2015 презентувала нову лінійку Clarett з типом підключення thunderbolt і затримкою не більше 1 мс, яка чомусь не заявлена на українському ринку. Начитавшись закордонних рецензій на нову лінійку від Focusrite, я прийнявся розбиратися з відмінностями різних моделей в серії Clarett, які відрізняються кількістю входів та виходів: Clarett 2Pre (10×4), Clarett 4Pre (18×8), Clarett 8Pre (18×20) та Clarett 8PreX (26×28).

Focusrite Clarett 8Pre

Порахувавши кількість аудіо входів, потрібних для мого сетапу, та обравши для себе Clarett 8Pre (8 входів XLR + TRS, 8-ми канальний оптичний вхід та вихід, а також 2-х канальний вихід та вихід S/PDIF) як оптимальну модель, я почав читати далі, а далі виявилось цикавіше:

  • нові передпосилювачі взяті з лінійки ISA та забезпечують чітке звучання, а нові потенціометри – лінійне регулювання підсилення; рівень шума предпідсилювача – 128 дБ;
  • динамічний діапазон 118 дБ при цифро-аналоговому та 116 дБ при аналогово-цифровому перетворенні;
  • звукове розрішення до 192 кГц/24 біт;
  • цифровий оптичний інтерфейс стандарту ADAT;
  • рівень сигналу аналогових входів (що вкрай необхідно мені шоб не паритись через те що записав аналоговий сінт -35 дБ, а звукорежисер потім не знає шо з тим робити!);
  • в подарунок до інтерфейсу йде набір плагінів Red 2 та Red 3 Plug-in Suite форматів AAX, AU и

Ось в принципі і вся інфа, через яку я обрав собі Clarett 8Pre. Поюзавши девайс місяць, можу сказати що в користуванні залізяка дуже проста та зручна! Має дуже зручний та гнучкий в своїх налаштуваннях контроль через додаток Focusrite Control, дуже допомагає наявність двох автономних виходів для навушників з автономним регулюванням гучності для кожного, кнопки DIM та MUTE на передній панелі пришвидшують забирання та повертання гучності в попереднє положення якшо мені терміново требо щось відслухати у навушниках.

Focusrite Clarett 8Pre

Що стосується сучасних технологій – вони дуже скоро йдуть вперед і купивши щось зі вчорашнього дня лише тому, що воно дешевше, завтра ви будете ридати, через те, наприклад, що на вашу “вигідно придбану” техніку перестане виходити оновлене ПО, а старе ПО не буде працювати, наприклад, у новій операційній системі вашого компа яке ви встановите, тому що воно більш швидкістне і стабільне. Колись я наткнувся на такі “граблі” придбавши “the Grand Piano” від Steinberg. Тож раджу всім добре розуміти свої потреби і цілі в музиці перед вибором будь-якої техніки.

Дякую за увагу. Успіхів всім і натхнення!

Автор: К. Сухоносов sukhonosov.com

Просто введи E-MAIL!

Подпишись на новости Soundman 

 

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest