Shure GLX-D+ – цифрова радіосистема середнього класу, тепер з Dual Band (2.4 + 5.8 ГГц)
Shure представила GLX-D+ Dual Band – нову покращену дводіапазонну бездротову систему, яка працює тепер не тільки на частоті 2.4 ГГц, але й 5.8 ГГц.
Системи т.н. wi-fi діапазону (2,4 ГГц) в принципі завжди були дещо компромісними і одна з причин — висока завантаженість даних радіочастот, що обмежує використання як по дистанції, так і по кількості одночасно працюючих систем. І навіть виконання всіх умов не завжди гарантувало стабільність, якщо десь поряд використовуються Wi-Fi роутери у великій кількості. Тому рішення додати ще один діапазон, поки що менш засмітлений, повинно значно покращити стабільність роботи радіосистеми. Але не треба забувати, що більш високі частоти ще краще поглинаються (наприклад людським тілом), мають гіршу здатність огинання перешкод і менший радіус дії.
Отже, виробник повідомляє, що нова дводіапазонна бездротова система Shure GLX-D+ використовує вдосконалені технології в порівнянні з попереднім поколінням, що дозволяє збільшити доступну смугу пропускання більш ніж удвічі. Вона може працювати на частоті 2,4 ГГц та на частоті 5,8 ГГц, забезпечуючи надійний та стабільний сигнал за рахунок автоматичного сканування та вибору найбільш чистих доступних частот. GLX-D+ Dual Band інтелектуально уникає перешкод і гарантує, що вашому шоу не будуть перешкоджати випадіння звуку, дозволяючи користувачам зосередитися на виступі, отримуючи чудове, прозоре бездротове аудіо.
В цілому, виробник максимально зберіг дизайн і функціональність GLX-D. Якщо не придивлятись до написів на корпусах, то можна не помітити різниці. Система GLX-D+ так само, як і попередник доступна у варіанті для монтажу у стійку реку, а також у більш скромному, настільному виконанні з достатнім вибором петличних, головних та ручних мікрофонів (SM58, BETA 58A і BETA 87A). Також у строю залишився гітарний педальний приймач. Не треба забувати, що це досить бюджетна система і вона не дозволяє змінити капсуль у ручних моделях простим перекручуванням на новий, бо він фіксований. Якщо потрібна більша гнучкість, треба звернути увагу на більш професійну лінійку Shure SLX-D.
Новий літій-іонний акумулятор SB904 для GLX-D+ забезпечує до 12 годин роботи. Дещо менше, ніж у минулому поколінні, де декларувалось 16 годин. Але він вміє швидко заряджатись і дозволяє використовувати мікрофон 1,5 години після 15-хвилинної зарядки. Заряджати можна безпосередньо у приймачах GLX-D+, де зручно передбачений отвір для акумулятора прямо на передній панелі корпусу або через роз’єм USB-C на передавачі, від будь-якої мобільної зарядки. Вже звично, що залишок часу роботи відображається у годинах і хвилинах.
Родзинкою лінійки є цифрова гітарна бездротова педаль GLXD6+, виконана в міцному металевому корпусі. Вона може бути повністю інтегрована в pedalboard (стандартне живлення 9 В постійного струму та TRS роз’єми ¼”). Дозволяє гітаристам і басистам легко підключатися і вільно почуватись себе на сцені, без шкоди для звучання або ускладнення їх обладнання. Бонусом GLXD6+ має вбудований тюнер.
Для підвищення надійності роботи декількох систем Shure GLX-D+ одночасно (до 16 у ідеальних умовах), існує спеціально створена для даної лінійки система автоматичного РЧ-менеджменту GLXD+FM, яку можна придбати опціонально. Вона дозволяє сплітерувати до 6 радіосистем і підключити їх до зовнішніх антен, роздати живлення, а також займається автоматичним розподілом вільних частот між системами. Якщо коротко, то коли системи працюють у одному приміщені, вони не мають зв’язку між собою і не знають, які частоти зарезервовані у інших систем. Тому можливий випадок, коли у разі виникнення перешкод, дві системи одночасно перемкнуться на одну й ту ж саму частоту, що може викликати конфлікт і переривання звуку. У випадку GLXD+FM все буде під контролем, він моніторить ситуацію і слідкує, щоб не було ніяких конфліктів, автоматично підбираючи та назначаючи вільні частоти.
Ще одним плюсом є використання безліцензійного діапазону частот, що дозволяє вам подорожувати, не турбуючись про ліцензії, координацію частот та інші технічні перешкоди. В цілому, система прекрасно підійде для гастролюючих за кордон бендів, невеликих клубів, церков, актових залів, музичних шкіл, будинків культури, кафе, барів, ресторанів і т.д.